ALLE INFO OVER BETALEN
Q | Op welke wijze kan ik betalen? |
A |
Onze betaalpartner MultiSafepay Wanneer u kiest voor iDEAL, MasterCard, Visa of Bancontact/Mister Cash wordt uw computer via een beveiligde lijn naar de Payment Provider MultiSafepay geleid. Dit houdt in dat uw gegevens gecodeerd verstuurd worden (secure connection).
IDEAL WORD DOOR ALLE NEDERLANDSE BANKEN ONDERSTEUND (GEEN TOESLAG)
CREDITCARD (2,9 % TOESLAG) Wanneer u ervoor kiest om met de creditcard te betalen vragen we u om de volgende gegevens in te voeren:
BANCONTACT MISTER CASH VOOR BELGISCHE KLANTEN (2 % TOESLAG)
|
Q | Worden er transactie kosten in rekening gebracht bij de afhandeling van mijn betaling ? |
A |
U kunt voor Ideal kiezen en zonder betaalkosten betalen. De overige betaal mogelijkheden berekenen wij de betaalkosten van de bank door. |
Q | Kan ik achteraf betalen? |
A |
U kunt maximaal 50% achteraf betalen.
U betaalt altijd 50% vooruit en het restant binnen 8 dagen na levering te betalen. De administratie kosten zijn € 17,50 * Extra levertijd 5 werkdagen!
U ontvangt van ons de factuur waarvan u 50% betaald op ons rekening nummer van de Rabobank Bank Bank gegevens: IBAN NL27 RABO 0145 076 164 ten name van Heuveling Dakbedekking en vermeld het factuurnummer als omschrijving.
Wij verzoeken u per mail ons te informeren dat uw betaling gedaan is zodat uw bestelling zo min mogelijk vertraagd. Uw telefoonnummer bij achteraf betalen: Bij 50% achteraf betalen vragen wij van u altijd een vast telefoonnummer en indien in uw bezit mobielnummer waarop u tijdens kantooruren te bereiken bent (mag ook werk zijn).
Dit nummer gebruiken wij om uw bestelling te verifiëren. Indien u alleen in het bezit bent van een 06-nummer, kunt u bij ons met iDeal of onder vooruitbetaling betalen. Voor bedragen boven € 250,- vragen wij een copie legitimatie van de persoon die 50% vooraf overmaakt! de tenaamstelling van de rekening dient ook de legitimatie houder te zijn.
|
Q | Is het veilig online in uw webwinkel te betalen? |
A |
Het volledige bestelproces in onze webwinkel is beveiligd en verloopt via een secure server (SSL-verbinding).
Dit houdt in dat al uw gegevens versleuteld verzonden worden, waardoor het voor derden onmogelijk is deze te ontcijferen tijdens het transport.
U kunt de beveiliging checken door tijdens het bestelproces op uw rechtermuisknop te drukken en te kiezen voor 'Eigenschappen'. U krijgt nu een venster met de verbindingsgegevens.
Bij 'Verbinding' staat vermeld dat het om een SSL-verbinding gaat.
Betalingsgegevens vervaldatum en loginnamen & wachtwoorden bij bijvoorbeeld iDEAL, worden uiteraard niet opgeslagen in ons systeem.
|
Q | Betaling is mislukt wat te doen? |
A |
Uw betaling online is mislukt u kunt op 2 manieren handelen. 1) U doet de bestelling opnieuw in onze webwinkel, de vorige bestelling word geannuleerd. |
Q | Kan ik betalen bij afhalen? |
A |
Als u in Arnhem komt afhalen dan kunt u contant gepast betalen Als u in Gorinchem komt afhalen dan dient u de betaling te doen via onze webwinkel. |
Q | Vooraf overmaken |
A |
Vooraf overmaken Bij deze betaalmethode kan het enige werkdagen duren voordat wij uw betaling ontvangen. Omdat uw order pas in behandeling wordt genomen op het moment dat wij de betaling ontvangen hebben, dient u rekening te houden met een langere levertijd. |