Betaling mislukt wat te doen?

Uw betaling online is mislukt u kunt op 2 manieren handelen.

1) U doet de bestelling opnieuw in onze webwinkel, de vorige bestelling word geannuleerd.

2) U betaald handmatig online en stuurt ons even een E-mail als uw betaling gedaan is.

Als u de bestelling opnieuw doet zal automatisch de mislukte bestelling worden geannuleerd.

Als u handmatig de betaling doet dan gebruikt u onderstaande gegevens, wij vragen u een mail te sturen als uw betaling gedaan is zodat er geen onnodige vertraging ontstaat in de levertijd.

Bij handmatige betaling altijd het ordernummer vermelden die u ontvangt ook als de betaling niet gelukt is, de orderbevestiging ontvangt u per mail.

Gegevens voor handmatige betaling:

Heuveling Dakbedekking BV

Bank gegevens
IBAN NL27 RABO 0145 076 1 64

Service & contact

We staan 24/7 voor u klaar

Stel uw vraag direct online!

Chat met ons

LICHTKOEPEL ACTIE!

Gratis verzending Nederland

Gratis verzending België

Geen bezorging waddeneilanden

Advies nodig?

Vraag & antwoord service?

E-mail verkoop@lichtkoepeltje.nl

T: 026-3232918 ma - vrij : 10.00 - 16.00

Copyright © 2019 Heuveling Dakgroep BV